2011 m. gegužės 29 d., sekmadienis

nemalti vištienos maltiniai


Šį patiekalą gamina mano mamytė savo anūkams, o prieš tai gamindavo ir man. Skanūs, labai paprastai gaminami ir tuo pačiu metu kitokie kotletukai. Štai ir aš tokių kotletukų prikepiau visai savo šeimynai. Nes mano vyras dažnai ''ragauja'' dukros valgius, na visokius hamburgeriukus, kotletukus, ir sako, kad irgi su mielu noru valgytų tokį maistą. Tai puiku, mažiau atskirų puodų ir keptuvių, didiname produktų kiekį ir gaminame visai šeimai.

500 g. sviežiausios vištos krūtinėlės filė, supjaustyto plonomis juostelėmis
2 didelių kiaušinių
5 valg. šaukštų miltų
šiek tiek pieno
sviesto kepimui
druskos
kelių salvijos lapelių

Suplakame kiaušinius su miltais, druska ir pienu, mišinys turi būti tirštokas, jei gaunasi labai skystas, tai pridėkite dar miltų. Į šį mišinį sudedame plonai supjaustytas vištos krūtinėlės juosteles. Tuo metu keptuvėje ištirpiname sviestą ir jame pakepiname salvijos lapelius. Tada su valgomojo šaukšto pagalba keptuvėje formuojame tokius blynus ne blynus, kotletus ne kotletus. Apkepame iš abiejų pusių, kepame apie penkias / šešias minutes iš kiekvienos pusės, aš kepu ilgai, bet nuolat apverčių, kad kotletukai nepridegtų. Iškeptus kotletukus dedame ant lėkštės paklotos virtuviniais popieriniais rankšluosčiais, kad įgertų nereikalingą sviestą. (ir taip ant sviesto kepti riebu, jau nekalbu apie riebaluose plūduriuojančio kotleto valgymą). Iš viršaus irgi padedame kelis virtuvės rankšluosčius, o ant jų naujus kotletukus ir taip toliau, kol neiškepsim visų. Dar labai svabu, kai iškepsite pirmą kotletukų porciją, paragaukite vieną, taip suprasite ko trūksta mišinyje (druskos pvz.).
Kai kotletukai jau pasiruošę keliauti ant stalo, aš juos gražiai ''apkarpau'', tiesiog nupjaunu negražius kraštus ir padarau apvalią formą. Tai galima daryti ''iš akies'', arba uždedant ant kotletuko apverstą arbatos  puoduką ir gerai prispaudus nupjauti tai, kas lieka už puoduko kraštų.

Galima valgyti su bulvių koše, su  daržovių salotomis, aš šį kartą juos pateikiau su pomidorų salotomis, nes dukrai jie labai patinka :)

Buon appetito da Viktorija Mele, visiems mažiukams, ir mažiukų virtuvės fanams

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą